روستای من، دوستای من
نوشته شده توسط : imc

روستای من، دوستای من


خرید روستای من، دوستای من


دسته کتاب و مجله زیردسته کودکان

کتابی با نقاشی های زیبا، که در آن پسرک روستایی در قالب شعر، به معرفی هریک از حیوانات خود به نام های گربه، مرغ، جوجه، کبوتر، کلاغ و... می پردازد.

در این مجموعه در قالب شعر پسرکی روستایی حیوانات اهلی خودش را معرفی می کند.
ویژگی ها:
نویسنده: اسدالله شعبانی
مترجم:
ناشر: آستان قدس،شرکت به نشر
نوبت چاپ: دوم
ISBN: 978-964-02-0292-0
سال چاپ: 1389

فروشنده: آریا شاپ

قیمت: 3,500 تومان

درصد :5

خرید روستای من، دوستای من



خرید اطلسی و نرگسی
خرید تمیز کننده مجیک براش
خرید گردنبند مشکی ماه تولد دی ماه
خرید Men of War
طراحی سایت




:: برچسب‌ها: روستای , من , دوستای , من ,
:: بازدید از این مطلب : 320
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: