مجموعه اشعار مریم حیدرزاده
نوشته شده توسط : imc

مجموعه اشعار مریم حیدرزاده


خرید مجموعه اشعار مریم حیدرزاده


دسته کتاب الکترونیک زیردسته شعر و داستان

مریم حیدرزاده متولد ۲۹ آبان ۱۳۵۶ شاعر و ترانه‌سرای ایرانی است . خانم حیدرزاده که بینایی خود را از دست داده ، در اواخر دههٔ ۷۰ با نوشتن شعرهایی به سبک محاوره‌ای و با به‌کارگیری کلمات ساده و روان شهرت یافت. وی دانش‌آموخته حقوق قضایی از دانشگاه تهران است . امروزه بسیاری از خوانندگان داخل ایران و خارج ایران از ترانه‌های او در آهنگ‌ هایشان استفاده می‌کنند .
مجموعه اشعار مریم حیدرزاده ، عنوان بسته ای است شامل کتاب های :
« پروانه ات خواهم ماند – یا تو یا هیچ کس – مثل هیچ کس – دیگه می ذارمت کنار – ماه تمام من »

نام کتاب :دیگه می ذارمت کنار

شامل اشعار : دست گذاشتم رو یکی – قصه ی یه جای نقشه – سرش می شه ، سرم نشد – ترانه ی اردیبهشت – وقتی رفتم – طاقت ناتمام – نمی ذارم – فانوس مشکی – ماجرای دو تا گل سرخ – نامه ی یک متهم – با همه می بینمت ، با همه کس – جز تو تموم دنیا پر – حال و هوای داشتنت – مخمل خاطره ی تو – طعم تلخ واقعیت – مزاحم همیشگی – دشمنای من و تو – تقلب طبیعت – یه دل دارم – طلاترین خاک – سوء تفاهم – اونی که می خواستم – آدم برفی – حکایت کف بین پیر – لالایی بی لالایی – بی وفا ،‌ انصافت کجاس ؟ -نه دل به دل را نداره – دو بیتی – تک بیتی (‌ها )
تعداد صفحات : ۱۱۲
فرمت کتاب الکترونیک : pdf.*

نام کتاب :ماه تمام من

شامل اشعار : باید – هشدار سبز – غصه نخور مسافر – امتحان – برای مخاطبم – به دل همیشه دریات – جواب نامت – بیشتر از تو – قصه یه روزی – انتخاب من – کاش یکی پیدا بشه – آنجا نمی ماند – خدا کند – آخرین نامه – فدای اونکه – من که ادعا نکردم – قصه مون – تنها توقع – من و تو – مث فصلا – وعده ما لب دریا - درد دل با دل – شنیدم – قدغن – خیلی سخته – پیغام – دیدی آخرش - گلایه – بدرقه – وقتی رفت – غیر من – واسه کسی که نمییاد !؟ – ببین خدا رو خوش میاد – چی میشد ؟ – خدا نمی کنه – تمام میشود – آزمایش - اشتباه – سفارش – اگر شود – پیش بینی – چرا باید ؟ – درد می کشم – یکبار فقط – تولدت مبارک – شقایق – سوال – هدیه – شکایت
تعداد صفحات : ۸۱
فرمت کتاب الکترونیک : pdf.*

نام کتاب : مثل هیچ کس
شامل اشعار : تا قیامت – گفت و گو – مثل هیچ کس – به خاطر من – به خاطر تو – خلوت یک شاعر – این روزا – نامه بی جواب – زیر درخت آرزو – هوای رقتن – خیال – محبت – فاصله – اگه تو از پیشم بری – می دونم – حدس – یک فکر دیگر – رفع زحمت
تعداد صفحات : ۴۲
فرمت کتاب الکترونیک : pdf.*

نام کتاب : پروانه ات خواهم ماند
شامل اشعار : ماجرای یک عشق – بین آدم ها - بعد دیدار تو – حرفهای یک دل – آرزوی نقاشی – تو را میشناسم – برای چشمانت – چرا ؟ – کاش میشد – سرنوشت من و چشمهایت – یک تمنای بلند – شعر یعنی – تو مثل – قصه پونه عشق – نغمه ای برای خواب – می توان برگرد – و بعد از رفتنت – جادوی نگاهت – بهانه – تو یعنی – زیر درخت آرزو – یک سبد آرزوی کال – این روزا – پیمان سبز – زندگی – پاییز و بچه ها – عشق یعنی – بمان بهانه من – راز نگاه – معنی پک ایثار – حسرت سفر – دشت سرخ عاطفه – تا همیشه با تو – تکرار بهار – به یادت – تو را قسم – میشود – انتظار – ای کاش – سفر به رویا – عشقی دوباره – زیر سایبان یاد – چند تکه آرزو – غنچه سرخ دعا – تولد – رنگین کمان – عشق تو – شکایت – پرسش – رز عشق – عادت – مشرق عشق – سقوط – کوچ نابهنگام – گل بی خزان – عبور – تمنا – خواب -غربت انتظار
تعداد صفحات : ۱۳۰
فرمت کتاب الکترونیک : pdf.*

نام کتاب : یا تو یا هیچ کس
شامل اشعار : من تو رو می خوام – یک حقیقت تلخ – هیچ کسی زیبا نمی شه – حسرت داشتن تو – گدای معمولی – می خوام برات بمیرم – من دیوونه رو باش – من نباشم – بیا ، باشه – منو ببخش – دلخوشیای بی خودی – بچه بودم – نرو زیبا – تو یعنی خود زیبا – دوس ندارم – بهم برگردون – ازم گرفت – تو می خوای – حدس تلخ خواستگاری – دیوونتم ، دیوونه – شبیه سال دو هزار – زمزمه ای پای گهواره – یک فنجان تمنا – اگه تو مال من بودی – صبورم هنوز – برای دیدن تو – وقتی که عاشقم شدی – حالا که رفتم و گشتم – خسته شدم – من با تو هرگز – بازم نامه – با ترس – زیباتر – مال کسی نیست – او رفت تا بماند – آخر مردم – تک بیتی ها
تعداد صفحات : ۸۱
فرمت کتاب الکترونیک : pdf.*

فروشنده: آریا شاپ

قیمت: 2,000 تومان

درصد :5

خرید مجموعه اشعار مریم حیدرزاده



خرید پیام نور هنر و تمدن اسلامی 1
خرید پیام نور ترجمه متون ساده
خرید پیام نور فیزیولوژی اعصاب و غدد (عمومی)
خرید آموزش فارکس بزرگترین بازارمالی
طراحی سایت




:: برچسب‌ها: مجموعه , اشعار , مریم , حیدرزاده ,
:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: