صبا خبرنگار کوچک (2) - ازدست مورچه عصبانی شدم
نوشته شده توسط : imc

صبا خبرنگار کوچک (2) - ازدست مورچه عصبانی شدم


خرید صبا خبرنگار کوچک (2) - ازدست مورچه عصبانی شدم


دسته کتاب و مجله زیردسته کودکان

ویژگی ها:
نویسنده: حسین احمدی
مترجم:
ناشر: آستان قدس،شرکت به نشر
نوبت چاپ: دوم
ISBN: 978-964-02-0169-5
سال چاپ: 30/05/1387

این کتاب حاوی گفتگوهای یک خبرنگار (صبا)، با حیوانات است که قصد دارد نکته های زیادی درباره زندگی و آرزوهای این حیوانات، و همچنین باورهای مردم نسبت به آنها را بازگو می نماید.

فروشنده: آریا شاپ

قیمت: 2,500 تومان

درصد :5

خرید صبا خبرنگار کوچک (2) - ازدست مورچه عصبانی شدم



خرید موسیقی بی کلام نسیم صبا اورجینال
خرید شرح معلقات سبع
خرید مجموعه اشعار پروین اعتصامی
خرید فلش کارت کانون فرهنگی قلم چی برنامه سازی 1
طراحی سایت




:: برچسب‌ها: صبا , خبرنگار , کوچک , ازدست , مورچه , عصبانی , شدم ,
:: بازدید از این مطلب : 415
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : شنبه 21 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: