خرید الگوها و آموزش پیشرفته خیاطی
نوشته شده توسط : imc

الگوها و آموزش پیشرفته خیاطی


خرید الگوها و آموزش پیشرفته خیاطی


دسته خدمات زیردسته اشتغال

آیا تاکنون به این فکر کرده اید که مردان موفق با چه ایده هایی

به موفقیت رسیده اند و به ثروت که مو هبتی خدادادی است رسیده اند

بله مجموعه حاضر راهکارهایی را به شما ارایه خواهد داد تا به بهترین آموزش و مدیریت ممکن .با کمترین تلفات ممکن

به مجموعه ای از ترفندها دست پیدا کنید و چرخه و بخشی از اقتصاد را در دستانتان


بگیرید

من شخصا صاحب چندین اختراع هستم و دوست دارم ایده ها و تحقیقات من راهکاری برای

باز کردن راههای موفقیت شما باشد

این مجموعه آموزشی به صورت WORD
می باشد و در بخشهای مختلف از جمله آموزش نحوه ایجاد انواع مدل خیاطی به زبان ساده و.نحوه چگونگی و اندازه های مدلهای مختلف در سبک های مختلف می باشد شما با داشتن این مجموعه به متدهای الگوهای جدید دست می یابید....


که فکر نمی کنم جایی نمونه این تحقیق و آموزش موجود باشد

فروشنده: عصر شاپ1

قیمت: 12,000 تومان

درصد :30

خرید الگوها و آموزش پیشرفته خیاطی

خرید آرکاد سنگ کلیه
خرید آموزش تایپ ده انگشتی /اورجینال/





:: برچسب‌ها: خرید , الگوها , آموزش , پیشرفته , خیاطی ,
:: بازدید از این مطلب : 466
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: